Stratos..
|
2.6.20099:14
Tuto technologii sem pouzival uz v dobach Geforce 4 na 140Hz pozdeji na 200Hz CRT monitoru. Bryle staly 1800,- tj cena uplne jinde nez za kterou to prodava Nvidia pritom princip je stale stejny, nic se nezmenilo. Dneska ty bryle stojej 1000,- (Edimensional) tj chtit za ty same bryle u nvidie 5x tolik je spatny vtip. Neni divu ze si to nikdo nekupuje.
Jeste by mel autor upozornit na to ze po delsim hrani zhruba 30minut dochazi k paleni oci a bolestem hlavy, ja po hodine hrani mel hlavu jak meloun :).
Odpovědět0 0
T T
|
2.6.200912:59
Tak to boleni hlavy - to snad by odstranila ta frekvence 120Hz. Ale jinak - kdyz vidim kolik je obrylene populace tak se nedivim, ze to nejde na odbyt. Ja si cocky kvuli tomuhle kupovat a nasazovat pred filmem nebudu :)
Odpovědět0 0
Vsak tie okuliare su robene tak, ze sadnu aj na dalsie, cize da sa mat dvoje na sebe, nie ?
Odpovědět0 0
T T
|
8.6.20099:09
Kéž by :( Bohužel mám relativně malé brýle a za tohle to fakt neschovám, největší problém je na bocích.
Odpovědět0 0
hrač
|
26.4.201123:38
Ahoj,to mysliš važně že my obrylení mame smulu?ja si tuhle hračku chcu koupit.Je vás víc co mate stejny problem že na druhe bryle to jde ztuha nasadit.napište svuj nazor,díík M.
Odpovědět0 0
T T
|
5.5.201113:42
Pro mne bohužel. Jediná varianta je čočky a tohle. Doporučuji zkusit.
Odpovědět0 0
ugh
|
1.7.200917:23
Já myslím, že i při vysoké obnovovací frekvenci může z 3D projekce bolet hlava, protože mozek dostává protichůdné informace - poloha "objektů" odpovídá 3D, ale přitom čočky v očích pořád ostří na stejnou vzdálenost (monitor). V kině je to asi menší problém, protože oči jsou zaostřeny na "nekonečno", což při rozdílu polohy objektu vůči plátnu +- nějaký ten metr nehraje roli.
Odpovědět0 0
globulin
|
2.6.20098:47
Podobné brýle se stejným principem mám již dobré 4 roky a uspokojivě jsem je používal i s NV GeForce 4. Hrál jsem na tom v pohodě UT, Comanche 4, 3D strategie (a samozřejmě další nepřeberné množství her), nebo jsem se jen kochal 3D demy. Jinak to funguje se všemi 3D hrami i když na seznamu podporovaných vůbec nebyly, bylo potřeba jen ručně doladit hloubku zobrazení, světlost a případně v některých hrách vypnout 2D zaměřovač a nahradit ho jedním ze zaměřovačů co byl k dispozici v ovladačích nvidie.
Odpovědět0 0